ADHD coaching Kwintsheul

ADHD coaching voor kinderen en jongeren

ADHD raakt het hele gezin
Een kind met ADHD kan het hele gezin in beweging zetten: drukte, emoties en onvoorspelbaarheid zorgen vaak voor spanning. Ouders vragen zich af hoe ze moeten reageren zonder dat het escaleert, en broertjes of zusjes krijgen onbedoeld minder aandacht.

Mijn aanpak

  • Vaardigheden leren om met emoties, focus en planning om te gaan
  • Samen met ouders patronen doorbreken
  • Oefenen in de thuissituatie, zodat wat we leren direct toepasbaar is

Zo werken we aan meer rust, samenwerking en een positieve sfeer in huis.

Voor ouders die handvatten zoeken
Herken je de drukte, emoties en worstelingen van je kind? En zoek je manieren om hier als ouder beter mee om te gaan? Neem gerust contact op. In een vrijblijvend gesprek kijken we wat er mogelijk is voor jullie als gezin.

#adhd-coach-'s-Gravenzande# adhd-coach-Monster# adhd-coach-Naaldwijk#
adhd-coach-Wateringen# adhd-coach-Maassluis# adhd-coach-Poeldijk# adhd-coach-DeLier# adhd-coach-Honselersdijk# adhd-coach-HoekvanHolland# adhd-coach-Westland

Kind en jeugd

Kind- en jongerencoaching in en rond het Westland

Iedere ouder wenst het beste voor zijn of haar kind(eren) en streeft ernaar dat een kind zich steeds zelfstandiger kan ontwikkelen en uiteindelijke als volwassene op eigen benen kan staan. Maar, dit gaat niet altijd vanzelf. 

(Jong)volwassenen

Coaching in en rond het Westland

Merk je dat je last hebt van spanning, burn-out klachten of ervaar je weinig plezier in het leven? Lukt het je moeilijk om bij je gevoelens te komen en weet je eigenlijk niet goed wie je zelf bent?  Ben je vastgelopen op school of werk? 

Bedrijven

Te hoge werkdruk kan leiden tot werkstress. Wanneer er sprake is van een zeer langdurige (soms wel jarenlange) blootstelling aan te hoge (werk)stressoren kan dit leiden tot een burn-out. Burn-outs hebben gevolgen voor de gezondheid, het ziekteverzuim en de inzetbaarheid van de werknemer. Gemiddeld duurt een burn-out negen maanden.

Scholen

Ook docenten krijgen steeds vaker te maken met psychische klachten van leerlingen. Als docent kan je veel betekenen voor de leerling. Niet alleen door te signaleren, maar ook door het gesprek aan te gaan of net even een andere aanpak te gebruiken.