Kinderen met ADHD hebben vaak eindeloos veel energie. Ze praten veel, vergeten taken, reageren impulsief of worden plotseling boos of verdrietig. Soms voelt het alsof het hele gezin meebeweegt in deze achtbaan van emoties en gedrag.
Bij RMNDS bied ik coaching die kinderen helpt beter om te gaan met hun aandacht, emoties en gedrag. Stap voor stap leren ze focussen, plannen, omgaan met frustratie en groeien in zelfvertrouwen.
Omdat ADHD het hele gezin raakt, betrek ik ouders actief bij de begeleiding. Samen werken we aan meer rust, balans en samenwerking thuis. En omdat kinderen het beste leren in hun eigen omgeving, bied ik coaching aan huis – meteen toepasbaar in het dagelijks leven.
Samen werken aan rust en grip
Wanneer ADHD zorgt voor onrust thuis, is het fijn om te weten dat er ondersteuning is. In een vrijblijvende kennismaking kijken we wat jouw kind én jullie gezin nodig hebben om weer meer balans te ervaren.
#adhd-coach-Naaldwijk# adhd-coach-Monster# adhd-coach-'s-Gravenzande#
adhd-coach-DeLier# adhd-coach-Honselersdijk# adhd-coach-Wateringen#
adhd-coach-Maassluis# adhd-coach-HoekvanHolland# adhd-coach-Kwintsheul#
adhd-coach-Westland
Iedere ouder wenst het beste voor zijn of haar kind(eren) en streeft ernaar dat een kind zich steeds zelfstandiger kan ontwikkelen en uiteindelijke als volwassene op eigen benen kan staan. Maar, dit gaat niet altijd vanzelf.
Merk je dat je last hebt van spanning, burn-out klachten of ervaar je weinig plezier in het leven? Lukt het je moeilijk om bij je gevoelens te komen en weet je eigenlijk niet goed wie je zelf bent? Ben je vastgelopen op school of werk?
Te hoge werkdruk kan leiden tot werkstress. Wanneer er sprake is van een zeer langdurige (soms wel jarenlange) blootstelling aan te hoge (werk)stressoren kan dit leiden tot een burn-out. Burn-outs hebben gevolgen voor de gezondheid, het ziekteverzuim en de inzetbaarheid van de werknemer. Gemiddeld duurt een burn-out negen maanden.
Ook docenten krijgen steeds vaker te maken met psychische klachten van leerlingen. Als docent kan je veel betekenen voor de leerling. Niet alleen door te signaleren, maar ook door het gesprek aan te gaan of net even een andere aanpak te gebruiken.